:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
K E N A P A ?Saturday, February 26, 201110:48 PM leave goosebumps here

kenapa sy syg dia?
sbb dia baik dgn sy

kenapa sy suka tengok dia?
sbb dia comel n cool

kenapa sy gmbira bila brsma dia?
sbb dia akn pgg tgn sy spnjg wktu

kenapa sy rindu dia?
sbb sy nk lg moments dat he kiss my forehead

kenapa sy rse dia sweet?
sbb dia slalu bg sy lgu stiap kli ingatkn sy (altough rarely)

kenapa sy xboleh lupakan dia wlau sesaat?
sbb sy hny nak dia utk hdup sy

kenapa sy suka privcy bila brjumpa?
sbb sy xslalu dpt jmp dia. sy nk hbskn mse dgn dia shj

kenapa sy susah utk lepaskan dia balik?
sbb sy takut xdpt jmpe dia lg

kenapa sy slalu tgk gmbr n dgr lgu y dia bg?
sbb sy hny boleh buat tu je bila rndukan dia

kenapa sy rse sedih bila menangis?
sbb sy rndu pelukan dia

kenapa sy slalu call dia?
sbb sy nk dgr suara dia.hari2. wlaupun dia bosan. maaf


kenapa sy slalu tny soalan y sme pd dia?
sbb sy tggu jwpn dia 'ye i rndu u b'.


kenapa sy bertahan smpai skrg?
sbb SAYA SAYANG DIA..
bowling great ! !8:21 PM leave goosebumps here

ni la hasil titik peluh kami. haha. aku pny y ats skali. 'ECHA' paling rndah. malu je. tp ok la kot. aku bru 2nd time main then trus masuk competition. huhu. boleh la kan. dpd xd ^^

 ni kwn2 aku. hebat2 belaka dorang ni. . SYABAS !
nmpk x bola tu. cm nk strike kan. hebat x aku ^^
teringin nk ad brg2 ni sndri.
nt nk kek bufday cmni la. boleh x kwn2 ? ^^
STYLE. like dis ! !Friday, February 25, 20118:27 AM leave goosebumps here

sejiwaTuesday, February 22, 20119:09 AM leave goosebumps here

dis song i love it <3 thanx for giving yaa sayang <3
HARI iniSaturday, February 19, 20119:12 PM leave goosebumps here

hari ni aku menitiskan air mta. kwn aku dpt psgn hdup y baru. jhat nye aku sdih di ats kbhagiaan org. HUH. aku doakan dia bhagia even hti aku sdikit sakit :) tp aku ttap akn trsenyum. ya tuhan knp bgitu lme kau jauhkan dia dri ku? bgitu seksa aku mrindui nya tuhan :( aku sntiasa berasa takut klau dia akn bosan dan mula mnyayangi org lain.aku prcya kt dia. tp xslhkan aku rse takut. ya tuhan kau lndungi lah hti nya utkku. aku syg dia sgt. n kau lndungi lah htiku hny utknya. jika dia bkn utkku kau jauhkan la dia dri hatiku. aku masih mencari siapa yg sbnar2 nya lyak utk aku syg n cinta. HUH. aku xprnah klua kan kata cinta pd seorg llaki. mgkin blum smpai mse nye. mgkin aku msih blum dpt dan tau siapa dan apa sbnrnya CINTA.
my favourite !11:34 AM leave goosebumps here

pembuat tatoo potrait trbaik !11:13 AM leave goosebumps here

syoknya layang-layang !10:31 AM leave goosebumps here



thnx kat kwn2 cz xjemu tman aku g fest lyg2. huhu. boleh dikatakan hari2 la aku turun fest ni. sorg sorg kwn aku y tman aku. ;) tp bnyk2 hri y aku g, hri jmaat la paling gempak. rmai kwn2 aku ad. dorang tman aku smpai aku da btul2 pnt n boring. huhu. mmg syok la. aku frust mse haritu, tp kjap je. aku steady balik. aku kan strong girl. HAHA. dorg bwk aku g mkn, snap pic bnyk2, main lyg2, jln2, blnje karoke. huhu. mmg terbaik. smua nyanyi feeling kan. haha. aku puas gila nyanyi lgu 'kesal' ella. tu lgu fvret n lgu wjib aku. aku nyanyi smpai pekak tlinga dorang. HAHA.tp mmg aku puas la, da lepas smua y aku rse ;D mlm tu kotaorg naik mto je. best gila, lme xnaik mto then laju. haha. tp cuak jgak la kan dorg bwk laju gila. cm nk trbang aku y kt blkg ni. HAHA. kteorg nk jd kn lyg2 ni hobi bru slain boling n kroke. yaww. gempak. then ni la pic y smpat kami snap :






new lifeSunday, February 13, 20115:40 AM leave goosebumps here

I hve new life. new soulmate n new frends. i got my love. i'm happy now, but at the sme time too mny things i hve to accepted. he is the smart person, cool, steady. but he don't like to text or call me everyday. a long of time we not contact each other. yaa, i feel sad but i cannot show dats. he ask me to steady.and i'll do it. but sometimes i can't. i love him very much dats why i must do all of dis. its ok, i'll be ok. evryday i prayed to God that he is more appreciate what i do only for him. only God know dat i really MISS him. i miss dats moments he kiss my forehead. really.... HUH
MY LOVEFriday, February 11, 201110:06 AM leave goosebumps here










Alone. . . .9:41 AM leave goosebumps here



Alone in the mornings i wake
Alone i sit and stare
Alone i think upon my thoughts
Alone i cry out but no one hears
Alone i pray to be loved
Alone i try to understand why
Alone in the darkness
Alone i feel afraid
Alone im unwanted
Alone i want to be someone else
Alone i share my secrets
Alone sing a sweet song
Alone i watch over my shadow
Alone i sit through the storm
Alone i wish for good things to come
Alone i hope for the bad to go away
Alone i wonder if this is how i will stay
9:34 AM leave goosebumps here

22 Ciri Orang Mencintai Kamu

by MUZRI on OCTOBER 15, 2008
1. Orang yang mencintai kamu tak pernah memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu yang dia tahu di matanya hanya ada kamu satu2nya.
2. Kalau kamu sudah memiliki kekasih dia tak peduli,yang penting bg dia kamu bahagia dan kamu tetap impiannya.
3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu seadanya,dimatanya kamu selalu yang paling cantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah berlebihan atau kamu rasa gemuk.
4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini,dia ingin tahu kegiatan kamu.
5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan sms seperti “slmt pagi”,”slmt hari minggu”,”selamat malam” walaupun kamu tidak membalasnya.
6. Kalau di hari ulang tahunmu,kamu tidak mengundangnya setidaknya dia akan menelefon utk mengucapkan selamat atau mengirim pesan.
7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap hari yang dia lalui bersama kamu,bahkan mungkin hari yang kamu sendiri sudah lupa setiap detiknya kerana saat itu adalah sesuatu yang berharga buatnya.
8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata2 yang kamu ucapkan bahkan mungkin kata2 yang kamu sendiri lupa pernah mengatakannya.
9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menyukai lagu-lagu kesukaanmu,bahkan mungkin meminjam CD/cassette kamu,kerana dia ingin tahu apa kesukaanmu,kesukaanmu kesukaannya juga.
10. Kalau terakhir kali kamu bertemu kamu sedang sakit mungkin flu,pening,atau sakit gigi,beberapa hari kemudian dia akan mengirim sms dan menanyakan keadaanmu kerana dia risau akan kamu.
11. Kalau kamu beritahu padanya kamu akan menghadapi ujian dia akan menanyakan bila ujian itu, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan sms “good luck” untuk memberikan semangat pada kamu.
12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu adalah sesuatu yang biasa,tetapi itu adalah suatu barang yang istimewa buat dia.
13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat saat sedang berbicara ditelefon dengan kamu,sehingga kamu menjadi bingung,saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggoncang dunianya.
14. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat denganmu dan ingin menghabiskan hari2nya bersama mu.
15. Jika kamu kena berpindah ke tempat lain,dia akan memberikan nasihat supaya kamu sentiasa berwaspada dengan keadaan sekeliling yang mungkin akan membawa pengaruh buruk bagimu.
16. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.
17. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang pelik seperti menelefonmu 100 kali dalam sehari,atau membangunkanmu ditengah malam untuk mengirim sms atau menelefonmu kerana saat itu dia sedang memikirkanmu.
18. Ketika orang yang mencintai kamu sedang merindukanmu dan melakukan hal2 yg membuat kamu merasa rimas atau gila dan kamu memberitahunya tindakannya membuatkan kamu terganggu dia akan meminta maaf dan tak akan mengulanginya lagi.
19. Jika kamu memintanya untuk mengajar kamu sesuatu,dia akan mengajar kamu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang paling bodoh di dunia!
20. Tika kamu melihat handphonenya,namamu menghiasi sebagian besar “INBOX” nya dan dia masih menyimpan msg kamu walaupun pesan itu sudah kamu kirim sejak berbulan2 bahkan bertahun2 yang lalu.
21. Dan jika kamu menghindarinya atau menolaknya,dia akan menyedarinya dan menghilangkan diri kehidupanmu,walaupun hal itu membunuh hatinya.
22. Jika saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan,dia akan ada di sana menunggumu kerana dia tak pernah mencari orang lain.Ya… dia tetap akan menunggumu.
Adakah org yg berada disi mu sekarang melakukannya dgn cara2 seperti di atas?
Kalau ada,jgn mensia-siakan org tersebut..kamu akan menyesal melakukannya kerana ia hanya akan datang sekali seumur hidup…

←older posts
→newer posts