:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I'm not strong enoughSaturday, December 8, 20122:50 AM leave goosebumps here




Semakin hari semakin sakit yang aku rasa. mungkin aku terlalu berharap.aku xpasti yang kau masih sayang aku lagi atau x. tapi terlalu banyak kenangan kita berdua MK. terlalu banyak. setiap hari setiap jam setiap minit setiap saat kita sama sama. susah senang kita sama sama. aku xkan boleh lupa semua tu MK. aku xberdaya lagi dah hidup tanpa kau. 


selama ni kau yg selalu bagi aku semangat utk semua benda. mungkin aku terlalu bergantung pada kau. tu yg buat aku terlalu sakit bila hilang kau. aku egt semua MK. semua sekali. kau hantar aku pergi class. kau siap kan makan aku. kau jaga aku masa aku sakit even kau kena kerja. kau ada kat sisi aku bila aku perlukan kau. kau suap aku makan. kau sanggup tido setakat 3,4 jam utk jaga aku masa aku sakit. aku senang sgt sakit tp kau xpernah merungut bila kena jaga aku. aku tau kadang kadang kau terlalu baik utk aku. kau jaga aku sempurna MK. tapi kenapa MK. kenapa kita mesti macam ni. aku xpernah terfikir hubungan yg kita bina ni akan tamat macam ni je. sekelip mata. kita jaga baik hubungan ni. tapi akhirnya musnah macam tu je.


 aku mohon maaf MK aku tahu terlalu banyak silap yg aku da buat dekat kau. aku sakit kan hati kau. tapi sejujurnya aku masih harapkan kau MK. aku harapkan kau datang balik dlm hidup aku. aku cuba sangat sangat utk kuat utk xsedih utk xnangis. tapi apa yg mampu aku buat? termenung,menangis, mimpi kan kau. Ya Allah besar nya dugaan ni. tapi aku akan selalu doa dekat Tuhan kalau benar dia jodoh ku kau dekat kan la kami,kau lembutkan hati dia utk aku tapi jika dia bukan jodohku kau jauhkan la kami kau kuatkan hati ku kau redha kan lah aku utk terima semua ketentuan mu Ya Allah.. kawan-kawan yang baca entries ni tolong aku ye. tolong doakan yang terbaik untuk aku. tolong doakan aku tabah dengan semua ni. terima kasih. salam :)


←older posts
→newer posts