:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
aisyah and khairil Thursday, November 29, 201212:00 PM leave goosebumps here






Ehhh xjadi nak tido pulak. nak update lagi satu. pasal MK. tapi nak update sikit je
sebab mata ni da xstabil lagi. haha sebab tadi da update untuk cik eny sayang. hee
aku dengan MK dah 1tahun 1bulan 12hari. hubungan kami baik. dia semakin
sayang aku dan aku pun semakin takut kehilangan dia. tapi sekarang ni kami dah
jauh. sebab aku da xbelajar dekat PG tu. hurmm. harap-harap la hati kami
xjauh.MK awak kena la rajin rajin datang sini yee. aku pun free aku mesti datang 
sana jumpa kau, heheh. ok la nanti sambung lagi cerita. betul betul mengantuk
dah ni. korang semua doakan aku dengan MK stay for forever yeee. hee thank you :)
Night peeps <3



←older posts
→newer posts