:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
7 MONTHSaturday, May 19, 201210:50 AM leave goosebumps here

Hye.
 aku xnak borak pnjang pun.
 nak share sikit je.
 NA & MK dah 7 month
tau. 18may hari tu.
happy sgt 7month dgn MK.
dia ada dgn aku je pun
dah buat aku bahagia sgt.
baru-baru ni aku sakit lg.
hee kena fungi yg teruk jgk.
pukul 3 pagi dia bwk aku 
pergi klinik sbb aku xblh
tido. dia xmerungut pun.
sedangkan esoknya
dia kerja 6.00 a.m.
sweetnya awk kan..
bg aku ni lg satu pngorbanan
dia yg besar utk aku.
dia xmasuk kerja malam
tu sbb dia risaukan 
aku sgt2. dia jaga 
aku sepanjang mlm tu.
even aku tau dia penat sgt
kerja. esoknya dia
dia bwk aku prgi HSI.
sbb fungi makin bnyk.
awk jaga sy, sapu kan
ubat, bg sy mkn ubat.
terharu boleh tak...
sikit pun awk x penat
jaga sy kan. awk terlalu
sweet utk sy la MK. hee
but now awk xde kt sisi sy =(
tp awk janji kan nak dtg sini
utk jumpa sy? and mama 
pun mmg suruh awk dtg.
 hee. tp awk kena 
janji dgn sy ok 
Jaga Selalu Hatimu
mcm yg kita biasa ckp
kalau kita jauh. hee
okay la hubby kita 
pun da sedap membuta tu.
hee. cian dia penat.
GOOD NIGHT
 Mohamad Khairil <3
GOOD NIGHT
Bloggers =)



←older posts
→newer posts