:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I'm PROUDE YOU ARE MINESunday, March 25, 20126:47 AM leave goosebumps here

happy weekend's!
hari ni mesti semua org tgh g jalan2 kan.
haha aku dekat rumah je and nak update blog.
dari smlm aku semangat sgt nk update blog.
semalam kan best sgt2. smlm aku xblh tido..
xtau la knp. mcm xsedap bdn. sakit perut.. 
lepas tu syg aku amik earphone and dgr2 lagu.
lepas tu dia suruh aku pilih lagu then dia nyanyi.
haha. mcm2 lagu aku pilih.. suka sgt dgr suara dia.
lepas tu dia ajak aku main teka teki pulak.
hahaha. kena teka apa yg ditulis ats badan.
hahaha. bodoh gila. kelakar gila sumpah!
sape kalah denda dia xboleh tido. 
denda tu dia yg pilih. eceh konon 
dia boleh menang la. sekali amik kau.
aku yg menang. hahaha. tapi aku ringankan
denda. xkan la dia x tido kan. 
aku bg dnda lain. yg lbh ringan. huhu
aku tiba tiba teringat RADIT & JANI..
dorang main teka teki sbelum tido.
haha sweet sgt!
thanks sbb bg aku rasa bahagia cmtu.
hee.  I LOVE YOU LIKE A LOVE A SONG la MK <3 <3
←older posts
→newer posts