:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
HOW MUCH I MISS YOUWednesday, March 21, 201210:29 AM leave goosebumps here


Happy great thursday!
ermm.. pukul 12.45a.m dah pun.
tapi aku xngantuk lg.
nak update blog kjp.
lama gila xupdate mcm rindu pulak. hee
bf pulak kerja. dah 3hari berturut-turut 
dia kerja keras. sampai xtido lgsung.
haih... kesian pulak aku tgk dia :(
hurrrmmm dan selama 3hari dia krja mlm,
aku jadi xtentu arah. aku risau kan dia.
aku risau dia xcukup rehat, xmakan.. 
aku bukan nk tunjuk baik. cuma mmg tu 
laa yg aku rasa sampai hari ni.
hari ni hari last dia kerja mlm.
esok cuti. aku nak dia rehat cukup-cukup.
tapi aku tersangat rindu kan dia.
aku harap esok aku dpt spendtime dgn dia
seharian. tapi aku sellfish kalau
aku nak benda tu. sbb aku tau dia
penat and dia sgt perlukan rehat.
tapi itu cuma harapan aku/request aku. hee
3 hari aku x spendtime dgn dia. 
just jumpa kjp 4/5 minit before dia pergi kerja.
aku tau aku xpatut merungut.
aku xmarah dia. aku faham kerja dia.
cume aku rasa rindu sgt dkt dia!
even 3days xlama mana pun kan. 
but for me it's like 3month. myb. hee
mengada nama nya. huhu
tapi aku xboleh tipu diri sendiri,
aku rindu kan dia sgt. and aku xboleh simpan rasa
ni. aku nk mengadu xpatut sbb benda2 remeh
ni xperlu nak mengadu. tp aku terasa nk share
dkt blog. sbb blog just blh mkn smua yg aku
ckp. tp xboleh comment ap yg aku ckp. hee
tadi aku jumpa dia tengok muka dia.
HUH xsampai hati sgt.. dia penat xbermaya.
mata merah je. aku boleh jaga kau. 
tapi bkn hari ni. kau kena kerja.
hbs kn dulu hari ni and u are free ok syg :)
aku kan sebenarnya xnak ckp yg aku rindu dia.
sebab bila aku ckp yg aku tersangat rindu dia
aku takut aku xkuat. tgk muka dia pun aku 
xsanggup. aku sebak sangat td b.
aku tiba-tiba rasa mcm tu.
rasa yg tiba-tiba sedih sgt bila tgk muka kau td b.
 aku sebenarnya rindu kau MOHAMAD KHAIRIL.
aku teramat rindu kan kau! sumpah aku rindu kau sgt!
aku rasa nak peluk kau kt situ jgk.
aku nk belai rambut kau mcm aku 
selalu buat. tp kau tolak tgn aku.
hurm mcm bertambah sedih masa tu. 
tp aku xkan mrh sbb aku tau
kau terlalu penat. lagipun kau mmg xsuka
aku belai rambut kau mcm tu kan.
nanti x macho. hee. apa la b. aku lg suka tgk
rambut kau mcm tu tau. handsome sgt. kacak loo ;)
ok laa reader's aku nak tidur.
bf kesayangan ni da suruh tidur.
nanti kita borak lg ye. 
 (G+O+O+D_N+I+G+H+T ) ^ -^
←older posts
→newer posts