:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
My BFMonday, February 20, 20127:54 AM leave goosebumps here


hye. aku ada smthing nk cita..
dengan berteman hidup kan Mohamad khairil
aku cukup berterima kasih pada Tuhan.
sejujurnya walaupun dia tidak la semewah, se'brand
bf korang, dia tetap nmpak style pada aku.
mungkin dia ada bnyak kekurangan.
lumrah hidup. semua ada kekurangan sendiri.
bagi aku dia cukup baik untuk aku.
dia layan aku dgn baik, dia amik berat everything
pasal aku. mungkin dia terlalu mengongkong,
tapi itu semua sbb dia sayangkan aku.
aku lebih gembira kalau bf aku seorang yg 
mengongkong dpd 'buat xtau' .
aku yakin dengan dia yg dia sayang
and setia dgn aku. setiap hubungan
ada kala kita xjujur. tapi bg aku,
aku pernah buat silap tu dan aku
xkan ulangi. mungkin aku jenis yg
xboleh menipu. semua kantoi. huhu
tp tu bgs sbb Tuhan xnak aku xjujur.
aku bersyukur ada dia di sisi aku.
walaupun dia bukan budak belajar,
aku tau dia akan kerja keras..
bf aku xmcm bf korang semua.
dia x sehandsome bf korang,
dia x sestyle bf korang,
dia xsemewah bf korang.
tapi dia sempurna untuk aku.
apa yg aku perlukan ada pd dia.
cuma aku harap dia boleh lebih
gigih dan menyimpan duit utk masa 
depan kami insyallah..
aku juga harap kami sama2 boleh
mencuba sedaya upaya untuk buang jauh2
perangai yg xpatut ada..
aku percaya kami akan jalani semua
dengan baik kalau kami buang semua sikap
yg xbaik dan perlu saling memahami dan mempercayai.
aku dan dia akan berusaha untuk kebahagiaan kami.
aku juga harap korang akn buat yg lbh baik dari tu.
ini xd kena mengena dgn yg sesiapa. just luahan hati.
keep it up girl =)
←older posts
→newer posts