:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
It's so hard Friday, December 7, 20122:54 AM leave goosebumps here



I dont know how I need to do. I'm not strong anymore. but life must go on. buat apa menangis melalak musnahkan hidup utk lelaki yg xprnah hargai kita? xguna right? sesukar mana pun keadaan aku, aku mesti tabah. aku mesti teruskan hidup. aku masih ada mama abah adik beradik aku. dan yg paling penting Tuhan sentiasa ada di sisi aku. aku tau aku dah terlalu jauh dar Allah. mungkin ni hikmah daripada smua yg terjadi. aku cuba bangun bila aku dah tersungkur. even so hard I will try my best fo wake up. kalau dia betul sayangkan aku dia mesti xkan sekali pun sanggup hilang aku. dia dah pun tinggalkan aku. he don't fight for our relation. Mohamad Khairil b Mohamad Said awak silap sebab lepaskan saya.


sebab xkan ada org yg sayangkan awk mcm mana aku sayangkan kau. aku tunggu kau lagi. aku berfikir yg mungkin kau cuma ego and kau xsedar apa yg kau buat. mungkin kau akan berfikir balik. tapi kalau kau memang nekad utk lepaskan aku takpe laa. aku cuma mampu redha even hati aku terlalu sakit. aku rasa ni dah kali ketiga aku kecewa. aku dikecewakan oleh 3 orang lelaki. tapi yg ni benar2 sakit sebab aku da mula kenal apa tu cinta bila aku kenal dia. tapi kali ni aku masih gagal. gagal dalam hubungan yg aku cipta. aku dah xsanggup  lagi nak rasa sakit. aku xnak kenal mana2 lelaki lagi. aku xkan berani cakap soal cinta lagi. tapi jangan sesekali datang dalam hidup aku bila aku da betul2 kuat untuk teruskan hidup aku tanpa kau. dah laa aku xnak fikir semua tu. baik aku teruskan belajar. belajar sampai berjaya. banggakan parents aku. itu lagi bagus kann. dah la aku betul betul penat mcm ni penat dengan semua ni. guys doakan aku berjaya dalam hidup aku yee. daaa <3


←older posts
→newer posts