:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I miss you and it's killing me babyMonday, December 3, 20127:39 AM leave goosebumps here


Hye reader's I think I miss my boyfriend. don't know why. hurmmm. aku rindu hari2 kami bersama. all we do together. aku rindu tunggu dia balik keje and makan sama sama. aku rindu spend time seharian dgn dia. sampai bergaduh sebab boring and xtahu nak ke mana. haha. rindu nya! rindu semua yg kita buat sama sama, rindu awak! hurmmm. I want to go back to that time. I really want to back to that time.. pleasee. aku harap sangat aku dapat keje dekat PG. aku harap sgt mama bagi aku keje dekat PG. aku harap sangat sangat! aminn. sesiapa yang baca entries ni tolong amin kan ye..pleaseee. hee thank you.


←older posts
→newer posts