:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I dream to be a wifeFriday, November 30, 20126:28 AM leave goosebumps here



Hari ni rasa nak update blog lagi. aku sebenarnya jelouse tengok cousin aku da nak tunang. baru setahun couple nak tunang dah. aku ni da setahun jugak. setahun 2 bulan dah. haihh. tapi sama je. cousin aku kerja biasa2 je, xtetap lagi kerja nyaa. tapi MK? hurmm xpe laa. semua benda yang terjadi dalam dunia ni pasti ada sebab dan hikmahnyaa. Tuhan tu lebih tau apa yang perlu dan apa yang xperlu untuk umat nyaa. aku serah semua dekat Tuhan soal jodoh aku. mungkin Tuhan nak hidup aku stabil dulu, ada harta sendiri and bakal suami aku punya pendapatan yang teteap dan stabil untuk isteri dan anak nya insyallah. haha aku da merepek panjang ni. apa lahh. 


tapi xpe la tu semua impian aku and insyallah aku akan berusaha lebih untuk capai cita-cita aku and insyallah time tu baru boleh fikir nak berumah tangga. hew hew..  insyallah aminn. tapi aku ada something yang aku belum boleh terima about my bf, biar aku je tau apa benda tu. tapi insyallah kalau dia sayang aku dia mesti bekorban untuk aku kan. aku xminta banyak pun. tapi kalau dia xboleh buat apa yang aku minta aku sendiri xpasti yang aku nak bersuami kan dia. tapi kalau dia sayang kita insyallah dia akan usaha kan untuk kita kan? harap harap laa. aminnn.. btw kawan kawan tolong doakan kebahagiaan aku ye. ok lah sampai sini je. nanti nanti smbung lagi dengan cerita lain pulak. insyallah.hee bye sweet pie <3



←older posts
→newer posts