:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
HARI iniSaturday, February 19, 20119:12 PM leave goosebumps here

hari ni aku menitiskan air mta. kwn aku dpt psgn hdup y baru. jhat nye aku sdih di ats kbhagiaan org. HUH. aku doakan dia bhagia even hti aku sdikit sakit :) tp aku ttap akn trsenyum. ya tuhan knp bgitu lme kau jauhkan dia dri ku? bgitu seksa aku mrindui nya tuhan :( aku sntiasa berasa takut klau dia akn bosan dan mula mnyayangi org lain.aku prcya kt dia. tp xslhkan aku rse takut. ya tuhan kau lndungi lah hti nya utkku. aku syg dia sgt. n kau lndungi lah htiku hny utknya. jika dia bkn utkku kau jauhkan la dia dri hatiku. aku masih mencari siapa yg sbnar2 nya lyak utk aku syg n cinta. HUH. aku xprnah klua kan kata cinta pd seorg llaki. mgkin blum smpai mse nye. mgkin aku msih blum dpt dan tau siapa dan apa sbnrnya CINTA.
←older posts
→newer posts