:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
MISTAKEThursday, November 17, 20113:49 PM leave goosebumps here

hye. today friday on 7:31 AM
aku rasa sedih and terharu gila!!
aku da jumpa orang yang betul2
sayang kan aku. dia sanggup mati untuk aku
sebenarnya benda tu benda paling
bodoh yg awak terfikir nak buat!
tolong. orang merayu jgn buat apa2.
aku da janji dgn dia yg aku nak sayang dia
sorang. kalau aku mungkir janji tuhan boleh amik
nyawa aku. yaa memang mcm kelakar kan.
tapi tu la kenyataan dia.
aku akan tunaikan janji aku! insyallah.
aku dah patahkan sim card aku yg plg lama
aku pakai actualy.
tapi takpe
sebab aku dah xnak gaduh dgn dia.
aku xnk buat dia sakit hati.
nombor aku dah bnyk org tau.
tu la punca kteorg gaduh.
another one reason kitaorg gaduh
tadi sbb si 'AMIR AZMAN' (AA) 
seriously aku menyampah dkt kau bodoh.
kau pengecut. dpd dulu smpai skrg. nsb baik kwn aku SN tak sangkut dgn kau.
lepas ni jadi la jantan sikit weh. 
for all guys. sorry aku xnak lyn korg lg.
aku belajar untuk lebih setia! amin..
last.. to aceh (kwn b) sorry sbb da susahkan kau pg2 buta.
kau mmg kawan sejati !tolong jaga khair tau. ty..

#b.orgjanjidekatbyangorgakansayangbselamanya!!
←older posts
→newer posts