:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
No TitleMonday, November 14, 20114:16 AM leave goosebumps here



hey. aku baru terbaca blog bf aku.
then aku baca la dia punya post yg betajuk 'CHANCE'
hee. ty for the chance.
okok tukar topik cepat! #sbb xnak gaduh2 da..
nak say ty sgt dkt b sbb b da datang majlis kakak org.
n ty jgk dkt girlfie n kwn sy (Siti nurafiqah & Hafiza Amsyar)
ty sangat2!! hee. terharu n best sgt sbb korang dtg.
tapi masa tu bf aku segan2 pulak. adess.
nak ajak snap kt pelamin ppun xmau maa.
huhu tp xp myb dia baru nak sesuai kan diri
dengan family aku. xboleh jgk nk push dia kan.
then semalam aku balik bawak kan dia nasi beriyani.
kesian dia lapar da sbb aku ckp jgn makan dulu
sbb nk dia mkn lauk yg aku bawak. ngada kan. hee
semalam g karok dgn dia n fiq n kwn2 dia.
best sgt sbb dia nyanyi kan aku dua lagu.
part yg ketiga tu aku terus mcm perasaan.
haha mcm BA** je kan. sbb lagu tu mcm
lagu dia dgn ex gf dia si A** tu. hee tapi dia ckp bukan
xp la percaya jela. lg pun kita kan kena percaya 
dekat bf =) hee. ok la nak g makan ni.
nanti nak tggu bf balik kerja pukul 12. 
orite kepada SN saya g makan dulu ye. 
awak g date baik2. xmau gaduh2 kat tasik tu =P
←older posts
→newer posts