:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I MISS YOUR SMILE PREETYMonday, October 31, 20113:56 PM leave goosebumps here



happy early morning blogger =)
pg ni aku nak cerita pasal bff/girlfie aku. hee
nak tau x? aku sayang dia sangat2. 
sumpah aku sedih sgt bila dia ckp yg
dia 'rindu' aku td.
aku rasa bersalah sgt2!! shit =(
aku da xselalu dgn dia. 
n td aku buat dia tunggu aku.
shit!! bodohnya aku.
yang.. aku nak kau tau yg aku 
sayang kau sgt2! sumpah aku
sayang kau!! sorry sgt2
sbb aku da abaikan kau.
aku janji aku xkan abaikan
kau. aku nak kau happy. 
aku rindu nak tgk kau senyum..
rindu sgt!
aku hope aku akan buat kau happy
bila kita balik kota esok.
aku nak spend time dgn kau
aku nak kita happy balik mcm dulu! hee
last.. IMY <3 <3
←older posts
→newer posts