:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
4 DAYS WITH MY GIRLFIE & BFSaturday, November 5, 20116:50 AM leave goosebumps here

assalamualaikum / hye / hello..
nak cerita ni. 
lama dah x update blog.
senyap je blog ni.
sendiri tengok pun da bosan. huhu
orite.

Firstly ..
masa aku balik Kota Tinggi dengan 
Siti Nurafiqah (my baby boo) hee
kitaorg hbs kan masa sama2.
sumpah best gila even just pergi 
lepak2 je kan. tapi rasa seronok
bila ada dgn dia. rindu sgt time tu!
tido sama2. makan sama2.
ouch shit! da lama kita x mcm tu kan yang.
swear i will miss that moments. hee
kita balik pun sama2 kan.
ucuk aku amik. hee then kena
tegur sbb lupa nk say "THANKS" dkt aceh. hee
tp kita kena balik terus sbb parents kau da tunggu 
dkt dpn uma. tume tu kau nmpk worried  
sgt kan! hee. dgn aku2 skali worried. huhu.
last2 kau xkena marah pun. huhu. time tu 
kemain sengeh smpai ke telinga kan 
dgn kekenyangan makan KFC lg. huhu
tapi esoknya xsmpt nk jumpa kau
sbb bangun2 je kau da nk balik.
erghh! ngntuk nya aku time tu smpai terbaring je
masa kau salam nak balik. hee sempat jugak
la kiss pipi kau kan. huhu. hey fiq,
nak tau x hair ckp kita les! HAHA
jom tumbuk muka dia! hee
Last word from me (ILY MORE THAN 100%) <3 <3

Secondly ..
hari tu masa ucuk amik. (eh da tukar la. 'b') hee
nak ckp thanks sgt dkt b sbb da amk org dkt kota
even org tau b ngntuk sgt kan sbb balik keje 
pukul 7 then xboleh tido. hurmm
masa b amk. dia mcm bad mood.
takut jugak aku sbnrnya nk tegur dia.
bukan xnk jwb bila dia tnya.
tp takut nk tgk muka dia n
serba slh nk jwb.
sorry sgt xdpt tman b tgk wyg masa tu.
tp fiq ada problem so org kena tman dia
sbb dia kawan org kan ucuk =)
ok lps tu kita lpk kt azwa jp then 
g tmn b karoke dgn mbe2 ucuk. 
tgk mbe2 b happy sgt nyanyi. huhu
then org sruh ucuk nyanyi lagu PEMILIK HATI.
rindu sgt nk dgr ucuk nyanyi lg. hee
then teman ucuk main futsal lpk awza then balik 
u know that? I'm happy when u spend time with me <3

Thirdly ..
semalam semua org dlm isi rumah aku balik kg. 
then aku bangun2 je aku rasa boring, aku
text ucuk then ucuk ajk tgk wayang dkt jusco.
huhu. dia nk tgk cita Alamak Tolyol ! haha
then kitaorg lepak dkt azwa smpai la mbe dia ajk karoke.
tp kitaorg xblh masuk sbb ada "tangkap muat"
so g la lepak HABIB smpai ngntuk.
masa tu boring2 aku pakai kan dia
nail colour (pink) yg baru aku beli td. haha
#Siti Nurafiqah. aku beli nail colour utk kita pakai
masa wedding my sis. hee
after dat aku lpk jp dgn b smpai tertdio then b hntar balik.
I have nice day when u spend time a full day with me.
ILY Khairil <3 <3

←older posts
→newer posts