:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
your smile make me fall in love sayangWednesday, November 16, 20113:07 AM leave goosebumps here

hey. nak cerita sikit. hee
sumpah aku cair tgk senyuman dia.
biasanya lelaki yg akan cair
bila tgk senyuman prempuan kan.
tapi kali ni perempuan pulak. huhu
xtau kenapa la. senyuman dia
manis sangat (semanis kurma) haha.
sebab tu aku suruh dia senyum selalu.
hee. teringat masa first double date.
hee. time tu bukan main malu lg aku
xtau kenapa. mengada kan. hee
time tu kitaorg g karoke dgn fiq, and mamat(kwn dia)
first aku dgr suara dia. shitt! jatuh hati. hee
dekat situ aku dah start jatuh hati dekat dia senyap2.
then dengan dia senyum. aww. sweetnya senyuman tu !
opss macam lari tajuk je aku ni. huhu
sebenarnya nak cakap yang orang suka
kalau b senyum. senyum selalu ok.
masam2 xcomel la =)

#suka gambar ni sebab suka sgt dia senyum mcm ni. ignore gmbr aku yg gerak tu. haha
←older posts
→newer posts