:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
I miss you bFriday, December 2, 20113:45 AM leave goosebumps here

hye. lama xupdte blog. haha. poyo.
padahal td baru updte. huhu.
xksh la. tp blog aku ni da berhabuk.
aku nk updte tp xd masa n xd line
n da jd mls. haha. ad bnde nk cita
tp mls nk type bnyk2. tu yg kosong je
blog ni. huhu. aku tgk pn da bosan.
aku rasa mcm bnyk mslh pulak. haih.
tp mslh aku xla sebesar mslh org lain.
aku tau ramai lg org yg kat luar sana 
ditimpa mcm2 mslh. so aku 
bersyukur. hee
orite hari ni aku berbaju hijau muda.
berseluar htm. haha nonsense.
actly aku nak cerita psl bf aku.
tu jela. xhbs2. huhu. tp nama pn 
ME AND YOU kan. ye pasti lah. haha
da 3hari aku xjmp bf aku. haih. 
3hari tu da mcm 3mggu bg aku.
lg la 2mggu lbh aku xdpt jumpa dia.
hurm sedih pulak rasa. 
aku xblh balik sana sbb ayh aku
mst marah nt. susah nya haaaaai.
tp xp la sbb stiap hari kteorg text
call. blh la lps rindu sikit.
hari2 tukar2 gmbr. huhu poyo kan.
tp tu jela yg aku blh buat.
lps ni aku xtau nk dduk mana.
rumah pn xcari lg. myb kita
dduk jauh nt. aku xnk bygkan
benda tu sbb aku rasa takut
even xla jauh sgt. tp still jauh kan.
hurmmm. tp g penting aku nak
kita jaga hati kita sama2.
org sayang awak sgt2. 
org akn cuba yg trbaik utk
relation kita ni. amin.
ok laa. kau jgn nakal2 eh kt
sana. siap kau! hee.
awak slalu ckp kalau ad laki kacau
jgn lyn, buat muka grg je. haha 
kelakar la b ni. tp tu utk awk jgk k.
buat muka grg je tau! 
orite nak siap2 g pasar mlm
dgn yim. b pn nk g psr mlm kn.
ok jom (tp bkn sama2 la. lain2 tmpt) 
org nk g beli back cover hp kita. 
b egt tau. Jaga Selalu Hatimu. ILYVM <3<3
←older posts
→newer posts