:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
GOD I'm BEGING YOUMonday, December 19, 201111:03 AM leave goosebumps here










God. know what?
aku xprnah rasa mcm ni. 
sumpah aku xboleh buat apa2.
Kau tahu kan aku bukan hamba yg kuat.
aku disalah faham oleh org yg aku sayang.
ye mmg dia bukan 1st love aku.
tp aku berhajat nak jd kan dia yg last
dlm hidup aku. tapi Kau yg 
menentukan semua tu right?
aku hanya hamba Kau yg lemah
sangat2 lemah. 
Tuhan aku mohon Kau beri aku
kekuatan. kejam kan aku sbb
bila susah baru aku egt Kau.
Tuhan aku mohon aku merayu.
Kau kuat kan hati aku.
Kau tahu semua yg jadi kan?
Kau nampak semua nya kan?
ok tu cukup untuk aku.
setiap kali jd benda mcm ni
aku xmampu nak beri dia kepercayaan.
tapi Tuhan kau tahu kan apa yg aku buat?
apa yg aku korban kn?
Tuhan setiap kali aku alami ini semua
aku selalu ingat yg Kau adil.
aku xminta apa2. cuma kau
buka la mata dan hati dia.
buka kan mata dia supaya dia nampak 
apa yg aku buat untuk dia.
aku hilang akal td.
aku xfikir apa2. dlm otak aku
cuma ada dua keputusan.
 kalau dia putuskan aku,
ye aku mmg wajib redha. 
tp aku nak quit dpd belajar.
bodohnya aku nak hampa kan
harapan mak ayah aku.
Tuhan sekali lg aku mohon Kau
beri aku setinggi2 kekuatan.
Kau tunjukkan kebenaran dalam hal ni.
hari2 aku doa Kau lembutkan
hati dia. Tuhan. Kau tahu 
apa aku rasa sekarang kan?
aku xd sape2 nak luahkan benda ni.
hanya Kau yg ada untuk dgr masalah aku.
Tuhan tau x betapa seksa nya aku rasa?
Tuhan aku mohon beri aku petunjuk.
kalau dia xbetul2 ikhlas sygkan aku
kau jauhkan la dia dari aku.
kau berikan la dia hidup yg lebih baik.
aku tak akan berdendam dgn dia.
cuma aku xboleh terima bila dia
kasar dgn aku. Tuhan Kau tahu kan
 parents aku pun xprnah kasari aku mcm 
tu sekali. sumpah sakit. tgn aku lebam. 
tp sakitnya xseperit hati aku.
aku xnak mama tahu apa yg aku rasa
skrg. mama dah cukup kecewa dgn aku.
Tuhan kebenaran hanya Kau yang tahu.
kalau betul aku salah Kau
beri lah aku hukuman. aku dgn
seikhlas hati redha 
#lagu ni adalah luahan hati aku.
←older posts
→newer posts