:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
forgive me my preety babyThursday, December 15, 20119:00 AM leave goosebumps here

haihhhh =='
mengeluh malam2 ni.
aku rasa mcm xtenang la. xtau knp.
ada je benda dlm kepala ni.
aku da buat kwn aku kecewa.
sumpah aku serba salah.
aku nak tanya segan. hurmm
dia da tido. aku selalu buat
dia marah. aku selalu tepikan dia.
aku xberniat sikit pun. sumpah yang!
aku da gagal nak buat 
kau happy. aku bukan kawan yg baik =(
tapi satu benda je yg boleh buat
kau bahagia. it is Khairul Akmal a.k.a abang.
aku tau hati kau. aku kenal sgt dgn hati kau.
aku tau kau terlalu sayangkan abg,
kau sggp buat apa je. kau berkeras
n nekad nak lupakan dia.
tapi kenyataan nya aku tau kau xdpt lupakan
dia. kau boleh tipu semua org.
tapi kau xboleh tipu hati kau yang.
aku doakan yg kau
akn dapat kebahagiaan kau tu.
aku tringin nak tgk senyuman kau,
mcm mana bahagia nya kau bila
dgn abg. aku nak kau dpt impian kau tu.
aku akan doakan itu. dat my promises.

# for ayul. tolong jangan kau sakiti dia lg. aku merayu. sayanglah dia dgn sepenuh hati kau. jgn sikit pun kau buat dia rasa xdihargai. dengar cakap aku or boleh dipanggil sbg amaran utk kau ayul. or I KILL YOU ! 
←older posts
→newer posts