:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
FB milik aku duluWednesday, December 21, 201112:10 AM leave goosebumps here

hye. tadi aku ad 
terbaca blog.
sumpah wahai blog.
kau buat aku sakit.
sumpah kau buat aku sakit.
aku redha bila si blog ni 
memiliki fb tu dgn sepenuhnya.
aku xmrh. tp aku sakit.
aku xtau knp aku sakit sgt bila 
dpt tau semua tu.
aku xd hak sbb itu fb kau.
itu bukan fb aku lg.
tapi kau tau x semua yg kau rasa
tu aku pun rasa.
seksanya kehilangan fb
and bahagianya bila ada fb.
aku xmarah bila blog add fb aku.
tapi blog xpatut buat tu semua.
blog. kau tau x? semua org
yg pnh ada fb tu kalau boleh
xnak lepaskan fb tu.
nak tau sbb apa?
sbb dorg sygkan fb tu.
tapi yela. kau cukup bertuah 
sbb dpt fb yg kteorg pnh ada.
aku sentiasa ingat
janji tersebut.
tapi mungkin janji
hanya tinggal janji buat aku.
tp xp la. hope blog akn
dpt semua janji2 tu.
aku just berharap blog tlg 
jaga fb sebaik mungkin.
aku mohon. kalau kau
fake or hack fb tu 
aku jugak akn kena tempiasnya.
aku tau blog baik.
blog mst blh jaga fb tu baik2 kan.
blog tolong ckp dkt fb
yg aku terlalu sayangkan fb.

#hahaha. apa siak aku merepek? huhu. xp2 sekadar luahan hati kecil ini.
←older posts
→newer posts