:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
SN Girlfie NATuesday, October 18, 20111:16 AM leave goosebumps here



Should I Share About This?

It's about my friend.
awak muncul dalam hidup saya
setelah saya menghadapi segala keperitaan itu seorang diri.
walaupun awk teman baru saya
tapi awak cukup bermakna dalam hidup saya
rasanya saya xboleh berdiri tegak tanpa awak.
awak selalu ada dengan saya. 
sampaikan orang cakap kita da macam twin.
tapi satu hari tu kita gaduh. 
dan itu mungkin salah saya.
saya rasa sunyi sangat. 
saya menangis.
 awak tak tahu itu.
tapi cukup la kalau awak tahu yang saya memang sayangkan
awak. awak da mcm tangan kiri saya.
tapi lepas tu kita ok.
 awak buat saya tersenyum kembali.
dulu senyuman pernah hilang dari bibir saya.
tapi sejak awak hadir dalam hidup saya
awak telah kembali kan senyuman saya tu.
awak buatkan saya rasa cukup dengan kehadiran
awak telah membuatkan hidup saya gembira tanpa
seorang bernama 'LELAKI'
THANKS AWAK!
ILY SN <3
←older posts
→newer posts