:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
Really don't know my fateFriday, October 14, 20113:44 PM leave goosebumps here

aku boleh berada di sini mahupun aku telah kau sakiti.
aku masih ada untuk kau.
 aku masih ingin menjadi salah 
satu daripada pilihan kau.
 walaupun aku tahu aku akan terluka lagi.
aku sentiasa ingin disayangi oleh kau.
 walaupun aku tau aku tak akan disayangi oleh kau.
 aku selalu ingin meningati kau walaupun aku tau tak pernah
sesaat kau ingat akan aku. 
aku sangat perlukan kau walaupun aku tau aku tak kan pernah dapat perhatian dari kau. 
aku bingung. 
kenapa aku masih sayangkan kau.
 walaupun aku tau kau tak sayangkan aku. 
aku tak ingin tunjuk semua ni. 
sebab aku tak nak kau tengok aku lemah. 
aku nak kau tau yang aku kuat tanpa kau. 
tapi aku tak boleh. 
cukup aku menipu diri sendiri. 
setiap hari aku lihat gambar kita. 
aku lihat setiap perkembangan kau. 
aku cukup suka bila kau update status tentang sayang kan seseorang. 
kerana aku merasakan aku lah orang yang kau maksudkan. 
walaupun aku tahu itu bukan aku.
 aku merasa cukup kecewa sehingga aku ingin berhenti berharap.
 tapi aku tak mampu. 
aku benar2 tak tahu apa yang aku inginkan dari kau M.A.M
aku takut merasa kecewa tapi aku sanggup jika itu satu2 nya cara untuk aku memiliki kau.
 tuhan. kenapa dugaan ini yang kau berikan untuk aku. 
ye aku redha. 
tapi aku penat berharap benda yang aku tak kan dapat memiliki.
 aku tulis semua ni bukan untuk kau rasa simpati. 
tapi ini yang aku rasa. 
aku tak perlukan rasa simpati. 
aku ingin hati kau betul2 menyayangi aku.
 aku tak nak rasa kecewa untuk kali ketiga. 
tapi kita perlu lepaskan dia jika kita benar2 sayang kan dia.
aku cuba dan masih mencuba =)
←older posts
→newer posts