:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
TRYING TO BE STRONGSunday, May 22, 20118:47 AM leave goosebumps here


tak suka la macam ni. betul2 tak suka. tolong lah jangan buat saya tak suka. saya dah penat nak marah. saya dah penat rasa tak suka. saya boleh tak kisah. boleh sangat. tapi nanti saya jadi xsayang. sebab tak kisah kan so tak sayang la. awak nak buat semua yang awak suka pun saya tak kisah. memang lah tak salah. tapi nanti saya risau dan memang tak suka. kalau awak jadi saya mesti awak rasa apa saya rasa. hari-hari nak kena rasa tak suka, sedih, risau macam mana saya nak tidur dengan tenang, happy. dah lama tak rasa mcm tu. saya sedih awak. tak tahu kenapa la kan. nanti pun dah jarang jumpa awak sebab awak kena tak ada kat kota selalu. tapi takpe la. saya kena belajar semua ni. saya tak boleh mengada-ngada sangat. takkan semua nak ikot kepala saya je kan. saya kena jadi yang terbaik untuk dia =) saya kuat lo =) tapi saya sedih sangat. saya tak boleh tipu diri saya =(
←older posts
→newer posts