:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
u safe my heart bie.Monday, May 16, 20119:45 AM leave goosebumps here

today i feel badly.
 i down gila. 
mcm mati pun xp. 
teruk bila fkir kan balik. 
i know i can't be like dat. 
tapi i xboleh bila i tengah mcm tu xd sorang pun kat samping i. 
i really need smeone to be with me at dat time. 
i just can text my sis and my bff for help me to cool down. 
tapi i still rasa down xtau knp. 
i xboleh text my boyfie sbb tgh merajuk dgn dia. hee. 
i xboleh merajuk lama2 dgn dia sbb i tau dia je yg boleh buat i lupa smua yg buat i rasa down. 
i text dia i ckp ' i perlukan u' . 
then dia ckp dia nak amik bus sebab nak dtg jumpa i. 
gila sweet. i rasa terharu gila dia sanggup buat macam tu. 
b, i really appriciate dat and i sayang u sgt2. ty  b=) 
bila dia smpai je i trus g amk dia and bbual. 
rasa mcm nak peluk dia time tu sedih sgt. 
tp ada org lagipun sini bukan US. 
haha. lega sgt lepas jumpa dia. 
ty b buat i happy balik and ty sebab u ada time i perlukan u =)
←older posts
→newer posts