:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
feeling can make we hurt =(Saturday, May 14, 201110:29 AM leave goosebumps here

hari ni saya rasa macam2 perasaan. saya gembira sangat tapi dalam gembira tu ada sedih bila saya sedih saya rasa takut saya takut sampai rasa nak menangis kenapa saya nak menangis? saya patut rasa marah tapi saya xboleh marah sebab saya sayang dia sangat saya memang sayang dia dan saya ada harapan untuk dia tunaikan. harapan saya tu ialah saya xnak rasa semua ni lagi. tolong awak. jauhkan saya dari rasa semua ni. awak faham apa maksud saya. awak cakap orang yang ada blog ni orang yang pendiam, suka pendam perasaan. ye myb saya memang macam tu sikit la. so saya luahkan semua ni dalam ni je eh. nanti awak jangan diam je tau and jangan kecil hati or feel guilty dekat saya. saya tetap sayang awak and hope jodoh saya ada dengan awak =)
←older posts
→newer posts