:
Welcome To My blogg . Feel free to Follow and Unfollow. Do Not Copy&Paste Here . Be Nice With Me Okay ?
My blog just a memoryThursday, September 15, 201110:47 PM leave goosebumps here

hyee. my blog just a memories for me. and It's nothing now.
act aku xnk update blog. tp aku xboleh. aku xd sape2 nk luahkan semua ni. 
kenapa aku selalu rasa kecewa patah hati. kenapa? swear I can't ! 
dari semalam aku mcm ni. nangis xberhenti. i try xnk ingatkan u.
 i xnak ingat semua yg u cakap semalam. i betul2 xtau kenapa u buat semua ni. 
alasan u betul2 x logik. apa salah yg aku buat? kenapa aku kena tanggung semua ni.
 seriusly aku xsanggup. mcm mana aku nk teruskan hidup ni? It's nothing at my life. 
semua da pergi dgn semua yg u ckp semalam. aku teringat semua kenangan kita. 
every time I go to every place we was go I will remember all our memories. 
each of our memories. xsatu pun I lupa b. u jaga I masa I excident, u sapu kan i ubat. 
u bg i mkn ubat. u belikan i gel dekat kedai mama u. oh shitt! how i can accept all of this. 
kalau i lalu dpn kdai mama mcm mana i nk buat? kalau i terjumpa u mcm mana i nk lari?
 semua benda yg berakaitan dgn u mcm mana i nk elak? nk lupa? why u do this for me?
 u da pnah janji nk jaga i nak jaga relation ni. tapi apa yg u da buat? u broke all ur promisses.
 i pernah janji dkt diri ni yg u yg terakhir utk i.why too much i must accpet?
 terlalu bnyk dugaan utk aku. kalau aku sakit sape nk jaga aku? 
kalau aku semput lagi sape nk bg aku mkn ubat? sape nk jaga penyakit aku lg?
 oh shitt. sape yg nk teman aku masa wedding kaka aku nanti? mcm mana aku nk ckp dgn mama? 
aku takut aku malu... b kenapa buat i mcm ni? why? i sanggup tunggu u.
 u ckp u xd mood. ok i bg u masa. then tiba2.. afer a week i tggu u. 
u buat decision yg mcm ni. kwn aku ckp aku kena kuat.
 aku kena tunjuk dekat dia yg ad laki lbh baik aku blh dpt. tp awak.. mcm mana?
 saya cuma sayangkan dia.. dia pernah ckp 'kalau xboleh berjanji jgn berjanji' but now.. 
u yg da taburkan mcm2 janji dekat i and u da mungkir semua janji u. hurmm. entah lah. 
aku xboleh ckp n buat apa2 lg. kalau aku rosak lepas ni. kau akan menyesal. xkesampaian hajat aku nk date dgn dia. nak bercuti dgn dia. after this my life empty. and i don't know how to handle it.

u continue ur lwonderfull life b. and i will continue my fuckin bad life. i hope u will happy without me. 
i can't call u 'b' or 'bf' cause u are not mine now. Ahmad Firdaus b. Hishamudin are not mine. 
←older posts
→newer posts